And the winner is… – wyniki konkursu City Hell

W końcu nadszedł dzień, w którym mogę ogłosić zwycięzcę konkursu na chaos kontrolowany. Na początku chciałabym podziękować firmie City Hell, dzięki której miałam możliwość przeprowadzenia pierwszego konkursu na moim blogu. Było mi bardzo miło! Wybór zwycięzcy nie był łatwy, ale razem z siostrą podjęłyśmy decyzję o wygranej.

1 miejsce i zestaw ubrań lub butów o wartości 150-200 zł ufundowany przez outlet City Hell otrzymuje Michalina. Oto jej konkursowy outfit:

Chciałabym również słownie wyróżnić trzy osoby. Ich pomysły również były wyjątkowe, ale niestety nagroda jest tylko jedna.

11 thoughts on “And the winner is… – wyniki konkursu City Hell

  1. fajne,szkoda,że nie zdążyłam wziąć udziału w konkursie myślałam ,że trwa do końca dnia a się okazało ,że do ok. godz. 15 więc niestety,ale gratuluję,może innym razem spróbuję ;)

  2. Dziękuję za wyróżnienie! za wybór mojego chaosu jako tego zwycięskiego, jestem bardzo zaskoczona i przeszczęśliwa, bo wysłałam zgłoszenie niemal na koniec trwania konkursu! Dziękuję! To znaczy więcej niż sama nagroda rzeczowa :*

  3. miałaś świetny pomysł na konkurs, kurcze ciekawe co ja wymyślę, a to juz niedlugo;)!

    Monika z j’adore fashion

Leave a Reply

