Little black bag

W dzisiejszym poście prezentuję nową fryzurę w całej okazałości. Jak już wcześniej pisałam, decyzji o skróceniu włosów nie żałuję! Na wiosnę mam zamiar obciąć się jeszcze krócej ;-) Korzystanie z usług fryzjerskich uzależnia! Na sobie mam najnowsze zdobycze z sh – chustę i torebkę. Połączenie ich z czerwoną bluzką i granatowymi spodniami bardzo mi się podoba! Za niedługo na blogu konkurs, szykujcie aparaty! ;-)

second hand scarf & bag, C&A trousers, from attic t-shirt, Deichmann shoes

32 thoughts on “Little black bag

  1. I te zdjęcia są robione dzisiaj? Bo aż mi się przykro robi jak widzę bezchmurne niebo, kiedy dzisiaj u mnie ciągle kropiło, było okropne wiatrzysko i straszny ziąb.
    Doceniam fryzurkę, jest świeża, lekka i bardzo ładnie w niej wyglądasz :)
    Torebeczka wygląda jak plecaczek, a tak poza tym to bardzo optymistyczny, miły dla oka outfit :D

  2. ale masz krótkie włosy;) chociaż uwielbiam długie włosy, muszę przyznać, że w nowej fryzurce bardzo Ci do twarzy:)) i w czerwonym również!!:)

  3. nie ma co żałować, a nawet jeśli, to włosy nie zęby- odrosną :) poza tym piękna chusta :> i kolor bluzki taki mniam :))

  4. Moim zdaniem nie powinnaś już więcej skracać, teraz jest chyba najlepiej. I ślicznie lśnią, kupiłaś jakiś szampon u fryzjera?

  5. Całość bardzo mi się podoba, nie mogę się zdecydować co najbardziej, czy fryzura, czy bluzka no jeszcze ta apaszka :)

  6. oj chustka przecudowna, torebka też mi się podoba! gratuluję łupów :) i podziwiam za odwagę u fryzjera – ja też myślę nad małą malusią zmianą ale jakoś nie mogę się przełamać….

  7. Naprawdę świetnie ci w tych włosach, idealnie pasuje do twojej buzi! pozdrawiam:)

  8. o, tutaj już lepiej widac fryzurę. bardzo fajnie!

    Boże, ale czy Ty aby nie zamarzasz? ja ubieram już cieplutkie kurtki :o

  9. JA się uczę francuskiego od małego, bo mam tam rodzinę i jeżdzę do Francji od kiedy skończyłam pięć miesięcy :) Teraz mi się trochę zapomniało i zapisałam się na kurs – zaczynam od podstaw i przypominam sobie powolutku :P A rosyjskiego też bym się chciała nauczyć! Ładnie Ci w tych włosach.

  10. ale krótkie teraz te włosie masz- ale nie powiem, fajnie ;D
    połączenie granatu i czerwieni od dawna mnie kręci, świetne ;)

  11. Jej jak ty ślicznie wyglądasz w nowej fryce ;D ,trampki moim zdaniem przyciągają największą uwagę,b.fajnie :))

  12. dziękuję za miłe słowa ;-)

    Gabi: nie kupowałam żadnego szamponu ;-) używam tego co zwykle.

    Madzia, wiola: te zdjęcia były robione tydzień temu w niedzielę, było cieplutko ;D

    martynique: zazdroszczę! a rosyjski nie jest fajny, uwierz mi ;-)

    Madame Safanduła: myślę nad takimi, jak miała kiedyś Rihanna. jednym słowem bob ;-)

Leave a Reply

