Love second hand

Na dzisiejsze zakupy wybrałam się w marynarskich kolorach. Czas pożegnać lato i rozpocząć nowy okres – jesień. Dlatego dzisiaj kupiłam duży biały szalik House i rękawiczki Cropp. Poza tym z siostrą zrobiłyśmy rundkę po żywieckich second handach. Udało mi się upolować trzy kolorowe apaszki/chusty, każda po 2 zł i czarną torebkę za 7 zł. Wstąpiłyśmy potem do cukierni Alicji na tiramisu. Mmm rozkoszna końcówka zakupów!

DIY jacket, from attic shorts, New Yorker leggings, C&A tee, DeeZee shoes, no name bag

27 thoughts on “Love second hand

  1. Rękawiczki bardzo mi się podobają, będzie trzeba przejść się do croppa, bo sporo czasu juz mnie tam nie było :)

  2. Szalik i rękawiczki… śliczne. Jednak można kupić tam coś, oprócz t-shirtów i bluz oraz świetnych jeansów ;D
    Też muszę wybrać się na zakupy (do Galerii i do SH), czas wreszcie kupić coś na nowy sezon. Gratuluję udanych zakupów ;)

  3. super rękawiczki i szalik!
    ile kosztowały rękawiczki i szalik jeśli można wiedzieć? Bo nie chce mi się specjalnie zachodzić do Croppa i Housa :)))

  4. Masz cudną, czerwoną kurteczkę!! Wygląda przepięknie. Mama zrobiła? Jedynie to nie pasują mi legginsy. Cały zestaw jest raczej jasny i jakoś mi się gryzą z całością.
    A jeżeli chodzi o zakupione rękawiczki to – też chcę takie!! :D

  5. Dzięki-zobaczę co to w ogóle za program i może też wypróbuję :)

    p.s. tego tiramisu nie trzeba było pokazywać! :D

  6. Marynarskie klimaty są faaajne! Od razu narobiłaś mi ochoty na węszenie za jakimiś fikuśnymi rękawiczkami ;)

  7. Uwielbiam Twoje zestawy! Czekam na wyjątek od reguły ;-) Boskie rękawiczki. Dla mnie jesteś taką polską Betty.

  8. Caramell: na rękawiczkach nie są ćwieki, tylko guziki w stylu militarnym ;-)

    monik_rockmanka: dziękuję! łańcuchów niestety nie mam…

    Honoratowe: to taki krótki żakiet z bufkami.

    Gabi: dziękuję! :D

    martynique: nowa fryzura w następnym poście. teraz jedynie jej przedsmak ;-)

Leave a Reply

