Today’s outfit

Korzystam z ostatnich letnich promieni słonecznych. Dzięki Ewelinie możecie zobaczyć, jak dzisiaj wyglądałam. Szorty niedawno znalazłam na strychu, są luźne, wygodne, idealne na te ciepłe i chłodniejsze dni. Moim ulubionym elementem stroju stały się ostatnio kardigany, powoli zbieramy z siostrą sweterki w przeróżne kolory. Czerwony kardigan kupiłam w zeszłe wakacje, uwielbiam jego rzucający się w oczy kolor! Drugi dzień w szkole, a już zadają nam różne zadania i zapowiadają sprawdziany. Mam nadzieję, że jakoś się przyzwyczaję do tej sytuacji i odnajdę chęć do nauki.

vintage Puma shorts, Tally Weijl cardigan, Logo Shop top, from allegro belt, New Yorker leggings and shoes

*

Wczoraj otrzymałam wyróżnienie od portalu Modepass, mój profil znalazł się w zakładce So Hot now.  Jestem miło zaskoczona! ;-)

30 thoughts on “Today’s outfit

  1. I znów rzecz z Twojego strychu, kiedyś powinnaś urządzić tam jakieś szafiarskie party!! :)

  2. ja się chyba już nigdy do wczesnego wstawania w celu pójścia do szkoły/pracy nie przyzwyczaję, mam nadzieję, że nie będę musiała
    piękny sweterek jak i cała stylizacja
    ślicznie wyszłaś na pierwszym poza tym:)

  3. Ten Twój strych kryje ogromne pokłady świetnych ciuchów. Musisz go kiedyś pokazać, bo szczerze mówiąc próbuję go sobie wyobrazić. Ja swój strych przekopałam już całkowicie i wiem, że już nic tam nie znajdę, a Ty zawsze coś znajdujesz :D
    Wyglądasz świetnie i bardzo podoba mi się mocny akcent w postaci sweterka :D Nie dziwię się, że Cię polecają :D Warto!

  4. Bardzo mi się podoba twój dzisiejszy wygląd! świetny kolor tego kardiganu i ten kolor jeansu pasują mi idealnie! Pozdrawiam:)

  5. te szorty! <3 gratuluję wyróżnienia, a co do kardiganów to mam tak samo, chociaż chwilowo 'zdradzam je' z marynarką :)

    aa i też już mam zadania i pozapowiadane sprawdziany, kartkówki

  6. Stylizacje możesz zaliczyć znów do tych udanych (czy ty masz w ogóle jakąś nieudaną ?! :) ) Co do notki u mnie to z chęcią tyle ze brak motywacji :) Pozdrawiam!

  7. Zawsze chciałam spróbować założyć szorty do rajstop, ale jakoś nie miałam odwagi. A kardigan, jak już mówiono, bardzo ładny. Podoba mi się ten kolorek ;)

  8. dzię-ku-ję!

    agatiszka: świetny pomysł!

    Madzia: właśnie miałam taki zamiar zrobić zdjęcia na moim strychu. ale kiedy, to nie wiem ;-))

    Tia: pewnie, że mam! każdy ma te złe dni.. ;-)

    daguchna: szorty do rajstop to dobre połączenie, spróbuj! ;-))

  9. O Boze te spodnie to jakiś żart?
    Są mega strasznie paskudne.
    Nie wiem jak mogłaś to na siebie włożyc….
    To jest niby modne?
    Buhahah

  10. Pewnie nie zaakceptujesz tego komentarza..
    Bo jakoś nie widzę zadnych negatywnych
    Pff…

  11. Tyna.: w wyborze ciuchów nie kieruję się wyłącznie tym, co jest modne. zresztą moda przemija, styl pozostaje ;-) komentarz zaakceptowany. zdziwiona?

Leave a Reply

