Back to school

Wczorajsze zdjęcie sukienki było jedynie przedsmakiem, dzisiaj prezentuję ją w całej okazałości. Znalazłam ją kilka dni temu na strychu, zdziwiłam się, dlaczego wcześniej jej nie zauważyłam. Ma przepiękny kolor, fason, złote guziki, po prostu cud miód! Założyłam do niej moje ulubione ostatnio dodatki, legginsy, baleriny, ćwiekowy pasek i opaskę z kokardą. Po rozpoczęciu roku szkolnego jak zwykle wybrałyśmy się na spacer po parku. Dziękuję Monice za zdjęcia! ;-)

vintage dress, H&M cardigan, from allegro belt, a gift bag, New Yorker leggings and shoes, DIY headband

37 thoughts on “Back to school

  1. Przesłodko :-) I ślicznie Ci w tym kolorze. Podsunęłaś mi niechcący pewien pomysł – chyba jutro rano wybiorę się pod swoje byłe liceum, zobaczyć czy nie ma nikogo godnego sfotografowania :-)

  2. Sukienka jest po prostu cudowna! Mi co prawda nie podoba się zestawienie złota (guziki)i srebra (ćwieki),ale ta sukienka i pasek razem po prostu idealnie :)
    PS. Oglądam Twój blog od dawna, ale dopiero się ujawniam. Moim zdaniem masz świetny styl ;)

  3. Opadła mi szczęka! Wyglądasz jak z gossip girl:). piękna ta sukienka i cała stylizacja (chociaż ja założyłabym jakieś szpile) ;P. SUper. Chcę twój strych!

  4. ślicznie w tym stroju wyglądasz, bardzo ładnie skompletowany:)
    to w końcu te dżinsy czy nie te?:D bo pod koniec tygodnia wybieram się na zakupy;)

  5. Ale słodko wyglądasz. Super! A ta sukienka jest prześwietna. Samych sukcesów w nowy roku szkolnym :-)))

  6. I think this is my favourite outfit I’ve seen you wear. Black and plum looks great on you! Fabulous dress. Oh, and good at school!

  7. to dobrze, bo chcę kupić takie całkowicie proste:)
    aj zazdroszczę Ci tego strychu, co na nim wynajdujesz cuda:p
    a jak po pierwszych dniach w szkole?:D

  8. Gabi: jestem ciekawa, czy znalazłaś kogoś godnego uwagi! ;-)

    gryzoń: bardzo mi miło! :D

    magda: mmm uwielbiam Betty, dziękuję!!

    agatiszka: też mnie to ciekawi.. ;-)

    bo: dziękuję, miło mi!! ;-))

    dominika: wrażenia mam mieszane, z jednej strony się cieszę, ale z drugiej troszkę tęsknię do wakacji.

    Ariella: thank you! ;*

  9. Hm, końcowo pod szkołą nie byłam, ale za to zrobiłam sobie dłuższy przystanek w Robanie – notka na ten temat pojawi się dzisiaj ;-)

Leave a Reply

