New stuff

Jak już dobrze wiecie, w czwartek byłam na zakupach. Wybrałam się specjalnie do Bielska do Gemini Park. Ograniczyłam się do kupna niezbędnych rzeczy. Czarny kardigan był na mojej liście must have. Szukałam takiego od wielu miesięcy, bez skutku. Na szczęście pomógł niezawodny H&M. Granatowe dżinsy z gumką mimo, że przylegają do ciała, są bardzo wygodne, czuję się w nich swobodnie. Szary beret z pomponem zauroczył mnie od razu. Sklep, w którym go kupiłam zachwycił mnie swoimi akcesoriami. Były tam świetne buty, szale, czapki, dużo różnej bizuterii, itd. Koszulę, którą miałam na sobie, znalazłam niedawno na strychu. Jest oversizowa, ale przy odpowiedniej stylizacji może wyglądać zupełnie inaczej. Mam jeszcze jedną taką koszulę, może jest ktoś chętny do kupna? ;-)

H&M cardigan, C&A trousers, Ann Christine beret

27 thoughts on “New stuff

  1. Hey ten kardigan chyba jest brązowy czy to tak tylko na zdjęciu ?? ;) Świetny beret my chyba tego sklepy we Wrocławiu nie mamy.

  2. Ten beret :] Szukam takieego :D :D :D
    Właśnie wróciłam z zakupów, bo szukałam koszuli w kratkę, jak się nadażyła taka jaką chciałam, to miała rozerwany rękaw ;(.
    Musze mieć taki beret, muszę :D :D :D

  3. ten beret jest świetny !! ^^
    ach… czemu u mnie nie ma takich sklepów ? *zastanawia się* ;)

  4. zdradzisz mi za ile mogę dostać w c&a takie spodnie i czy są cienkie czy raczej grube? tylko błagam odpisuj u mnie bo Twój blog mi się (delikatnie to ująwszy) tragicznie wczytuje jak jestem u rodziców-koszmarny net:|

  5. dżinsowe legginsy kusiły mnie ostatnio w Krk… ale się nie dałam. może jeszcze kiedyś się załapię ;)

  6. ja dzisiaj tez super beret znalazłam, ale na razie się wstrzymałam;D na diecie zakupowej jestem, a ty mnie tu kusisz;))) no, ale może na dodatki sobie pozwolę;D

  7. hey hey,
    love the denim jacket…its perfect!

    I miss C&A…will get to visit soooon…cannot wait :)

    have a great week

  8. A klasyczne szare kardigany też mają? Ja czaję się na taki, ale nie wiem, czy opłaca mi się dygać.;)

  9. balbina: 30 zł, ale myślę, że cena do uzgodnienia.

    Emily: kardigan jest czarny, na zdjęciu rzeczywiście wygląda na nieco inny.

    olusia: świetne koszule w kratę widziałam w C&A za 55 zł ;-))

    Rysia: za 79 zł.

    Paluina: nie widziałam u mnie szarych, były czarne, pudroworóżowe, fioletowe, w paski, itd.

Leave a Reply

