New sequins scarf

Dzisiejsze zakupy zaliczam do nieudanych, nic nie kupiłam oprócz gazet: ‘InStyle’, ‘Hot’ i dezodorantu Fa. To było do przewidzenia, następnym razem wybiorę się do Bielska. Po tych ‘zakupach’ wybrałyśmy się do parku, spotkałyśmy uroczą wiewiórkę i robiłyśmy wszystko, żeby się nie zanudzić. Pogoda na śląsku zaczyna się poprawiać, nie mogę się doczekać kiedy zacznie się prawdziwe lato. Dzisiaj chciałabym pochwalić się własnoręcznie wyszytym cekinowym szalem. Można nosić go na sto sposobów i do wielu ciuchów. Jego wygląd wynagradza wszystko, w tym tydzień męczącego wyszywania go. W niedzielę wyjeżdżam na kilka dni do babci, w tym czasie nie spodziewajcie się nowych postów.

fot. Ewelina

jacket, scarf – diy; skirt – vintage; t-shirt – c&a

46 thoughts on “New sequins scarf

  1. O tak, wygląd szala rzeczywiście wynagradza wszystko. Podziwiam Cię za cierpliwość, ja bym pewnie skończyła na kilku cekinach. :)

    Kurczę, wszyscy teraz wyjeżdżają do babci, a mnie wystarczy tylko zejść po schodach ;p

  2. Fajne połączenie tego paska ze spódnicą :) podoba mi się ;))

    Rzeczywiście, zakupy strasznie nieudane. W Żywcu nic nie kupisz. :(

  3. świetne są te cekiny ;))
    ja jakoś się do nich nigdy nie przekonałam
    ale widać może czas spróbować?

  4. Znam ten ból ( w sensie wyszywanie cekinów przez długi czas , pokłute igłą łapki itp.)
    ale opłaca się bo wyszło ciekawie.
    `mumin

  5. Dla mnie instyle i hot to lektura obowiązkowa, jak większość gazet o modzie dostępnych na rynku ^^ Twoja spódnica jest taka słodka ^^

  6. Ożesz, jaka Ty jesteś zdolna, ja bym nie miała cierpliwości ;). Świetna sprawa, czekam na nowe sposoby noszenia tego paska :D!

  7. Też ostatnio byłam na zakupach i niestety nic nie mogłam znaleźć dla siebie, co mnie troszkę zdołowało..Ale wierzę, że jeszcze się ta sytuacja zmieni..w końcu wyprzedaże się zaczęły :D
    Spódniczka jest przeurocza, a wykorzystanie szala jako paska to świetny pomysł. Swoją drogą podziwiam za cierpliwość w wyszywaniu szala cekinami ;) Oj mi by się nie chciało :D
    Miłego pobytu u babci życzę ;)

  8. rzeczywiście genialny ten cekinowy szal, a spódnicę z chęcią bym ukradła. :D
    u mnie też fatalna pogoda, od kilku dni mamy burze stulecia chyba. xDDD
    aż ciarki przechodzą jak sobie siedzisz spokojnie w klimatycznej kawiarni, a tu grzmot za grzmotem.
    xxx

  9. te zdjęcia może z uwagi na kolorystykę kojarzą mi się z wczesną jesienią, którą zresztą bardzo lubię:)

  10. Dziękuję wszystkim, cieszę się, że cekinowy szal się podoba. ;-) Thanks !!

    Mandy: ale przynajmniej zdjęcia mamy ;P

    Karolina: cekiny to super sprawa, warto w nie zainwestować. ja aktualnie poluję na cekinową spódnicę. ;)

    Martyna: w kolejnych postach pokażę jak noszę ten szal ;)

    Madzia: no właśnie, trzeba skorzystać z tych wyprzedaży.

    bourgeoisie: brr straszne, nie lubię burzy ;))

    Not a Rebel: wytrwałości da się nauczyć ;D

    kieliszek: mi też się właśnie kojarzą z jesienią, to pewnie przez to urocze miejsce w parku ;-))

  11. Niby taki z pozoru zwykły pasek a całkiem zmienia charakter stroju. Ślicznie Ci w tym odcieniu niebieskiego, naprawdę świetnie!

  12. ta twoja kiecka jest boska i ten pasek i ta bluzeczka, na prawde stylowa, coraz bardziej jestem pod wrazweniem dziewczyno, bo cholernie szybko sie ‘wycfanilas’ stylowo ;D

  13. Ten szal jest genialny! Pierwsze co mi przyszło na myśl gdy zobaczyłam te zdjęcia to sukienka (?) spódnica (?) z reserved należąca do styledigger (występuje też w pierwszej sesji bubblefactory i w dillemasie). Wyglądasz świetnie! Taka prosta rzecz, a tyle dodaje :)

  14. ech moje zakupy też coś ostatnio nieudane :( jedna koszulka w H&M, a dzisiaj zaspałam do lumpa!! i właśnie sekundę temu sobie to uświadomiłam, dzięki XD Ładnie wyglądasz, coś pozytywnego w tą ponurą pogodę…brrrr

  15. Dziękuję wszystkim, thanks so much! ;-))

    magda: kurtka dzieło mamy ;-)

    Pantera: dzięki! niebieskiego koloru raczej nie noszę, jedynie ta spódnica jest wyjątkiem.

    Pisula: hehe, rok oglądania szafiarskich blogów i styl się zmienia ;-)

    Dominika: dziękuję, bardzo mi miło ;-) a swoją drogą spódnica, którą posiada Styledigger jest świetna! ;D

    selamu: Ty przynajmniej masz fajne sh, nie to co ja ;/ ee tam, pogoda się już poprawia, powoli, ale jednak ;-)

  16. no to czekamy na nowe posty:) a co do tego wyszywanego własnoręcznie cekinowego szala, to podziwiam… zręczność, cierpliwość i rezultat xD

  17. nono. Połączenie świetnej spodnicy i zwykłego tiszertu takim fajnym i rzucającym się w oczy paskiem, to super sprawa :)

Leave a Reply

