The river

Żeby zrobić zdjęcia na dzisiejszy post, wybrałyśmy się z siostrą nad rzekę. Wiele się tam zmieniło, odkąd ostatni raz tam byłyśmy. Ale jak zwykle jest tam mało wody i czuć przyjemne orzeźwienie w upalny dzień. Spódnicę kupiłam specjalnie na zeszłoroczne wesele w Koniakowie. Wyglądała troszkę inaczej, ostatnio mama mi ją skróciła i nosi się ją o wiele lepiej. Uwielbiam te okulary, są dobrą podróbką Ray Banów. Mam cichą nadzieję, że kiedyś uzbieram kasę i kupię sobie oryginalne Ray Bany;)

fot. Ewelina

skirt – taboo, t-shirt – c&a, belt – vintage, sunglasses – allegro

56 thoughts on “The river

  1. Cuuuuuuuuuuuuuuuuuuudnie! Śliczna ta spódniczka. Podoba mi się ten t-shirt. Buty są boskie :D :D I w ogóle fajny zestawik :)
    Drugie zdjęcie jest super :*

  2. Ależ słodkie zdjęcia :D Mi również bardzo podoba się zdjęcie nr 2 ;)
    Spódnica urocza i fajnie, że zestawiłaś ją tak prosto :D Dzięki temu główna uwaga skupia się wlaśnie na niej ;)

  3. Świetna spódnica, też bardzo lubię proste bawełniane topy. A co do okularów – szukaj w lumpeksach, ja zupełnie nieświadomie kupiłam parę oryginalnych Wayfarerów za 3 złote :)

  4. masz rację, spódnica jest tak bardzo ozdobna, że więcej jej nie potrzeba. super ;) dodaję do linków, jeśli można ;)

  5. Wyglądasz w tych okularach strasznie, masakrycznie…W ogóle Ci nie pasują

  6. Mandy, Madzia: dziękuję, co jest takiego fajnego w zdjęciu nr 2? ;D całkiem normalne się wydaje ;D

    milkmilkshake: włosy mam proste jak drut ;D nie muszę nawet prostować.

    baśka: Ty mówisz, że mi pasują, a osoba pod Tobą, że mi nie pasują. więc kogo mam słuchać? ;D

    agnes: szczęściara! ja nie mam szczęścia do lumpeksów.

    taodwinyla: pewnie, że możesz mnie dodać do linków, miło mi ;-)

    Iwi: trudno się mówi ;D

  7. Osobiście mam dość wayfarerów. Za dużo ich widzę, jednak przez pewien czas po prostu je ubóstwiałam. Fajna spódnica.:)

  8. Hmm, ja wyrażę swoją opinię na temat stroju z nadzieją, że nikogo nie urażę.
    Biała bluzka absolutnie nie pasuje do waniliowej spódnicy, te okulary nie pasują do owalu Twojej twarzy, no i buty strasznie skracają Ci nogi i na dodatek pogrubiają je. Koniec.
    PS mam nadzieję, że następny strój pozwoli mi wystawić lepszą opinię.

  9. odrazu mowie, zazdroszcze okularow, wresja biala to jest to:) ogolnie spodnica tez mnie fascynuje, uwielbiam takie motywy, a co najlepsze dowiedzialam sie ze mam to po mamie, bo jak bylam malutka to wyciagalam z mamy szafy wlasnie te sukienki i spodniczki z podobnymi motywami, opowiedziala mi ostatnio to kiedy zakupilam sukienki w ten desen:) jednak po mamie/babci dziedziczy sie wiele :) nieswiadomie hehe

  10. Dziękuję! Thanks! ;-)

    baśka: racja!

    Gia: ja je kocham! myślę, że mi się nie znudzą ;-))

    panna n: też mam taką nadzieję.

    Oljimpia: prawda, że te rzymianki strasznie wygodne? ;D

    Karolina: hehe masz to zapisane w genach ;-))

  11. oooooooo I LOVE the skirt !! it is sooooooooo pretty ! i love the colors !! i passed you the award !

  12. I adore your gladiator sandals and your sunglasses, sweet!

    xo
    Sophie

    PS: I’d like to invite you to enter my blog giveaway, the prizes are 2 headbands from my Gossip collection.
    ^-^

  13. Cholibka, strasznie mi kogoś przypominasz, ale za nic na świecie nie umiem sobie przypomnieć kogo… a! szaleje za Twoimi goglami, ahh. są cudne ;* ;)

  14. Spódnica świetna ^^
    Ray Bany to drogie, ale opłacalne przedsięwzięcie, bardzo podobają mi się way farery w kolorowych oprawkach ;)
    Pozwolisz, że dodam sobie Ciebie do linków? ^^

  15. kieca pasuje Ci do włosów :D też bym chciała móc nosić gladiatorki ze spódniczkami, ale za bardzo skracaja mi nogi :(

  16. Spódnica jest świetna! Całość według mnie wygląda bardzo stylowo :)
    No, zakupyyy to moja pasja :D Kupiłam buty, chuste, jutro wybieram się jeszcze po koszule ;) Może w następnych notkach zaprezentuję swoje nowe zdobycze ;) ;*

  17. ray bany tez uwielbiam;) A tobie swietnie pasuja! idealnie kontrastuja z twoimi ciemnymi wlosami, a zgrywaja sie z bialym t-shirtem. Jak zdecydujesz sie na oryginalne ray bany najlepiej kupuj je w bezclowce albo sprowadzaj z USA- tam najbardziej oplaca sie je kupowac;)!

    A tak w ogole to u was tak cieplo;)? U mnie brrr z 11 stopni jest i deszcz:(

  18. Mam tak samo z tymi ray banami ;P mam podrobki i zbieram na oryginalne ale kiedy uzbieram to nie wiem xD

  19. dziękuję:)
    pasek mmm, ale pomijając już kwestie odzieżowe, jak ja Ci zazdroszczę tego urokliwego strumyka czy cóż to jest:) tak mi powiało wakacjami, a jeszcze muszę tydzień sesji wytrzymać:p

  20. Mo: thanks Mo, I’m very happy ;D

    eska: jestem ciekawa kogo Ci przypominam ;D a okulary nie moje… siostry.

    Caramell: miło mi, że dodałaś mnie do linków, dziękuję!

    euforia: mi też może skracają, ale ja się tam nie przejmuję. noszę, bo lubię ;D

    Pretty Girl: to ja czekam na posty z nowymi zdobyczami ;))

    Monika: widziałam u nas w mieście oryginalne Ray Bany w salonie optyka! boskie są ;D tak, u nas już ciepło, ponad 20 stopni ;-)

    kieliszek: to taka nasza wiejska rzeka ;D

    I jeszcze jedno. Jeśli komuś się nie podoba mój blog, to niech nie wchodzi i tyle.

  21. Ośmielę się stwierdzić że to outfit bardzo w moim stylu :) I bardzo mi się podoba!

  22. Wiem! Przypomniałam sobie xd
    Wyglądasz jak dziewczynka z Tajemniczego Ogrodu ;dd ta no, Mary ;dd no ;*

Leave a Reply

