Minnie Mouse

W tym zestawie czuję się jak słynna postać z kreskówki, Minnie Mouse :) Może to przez urok koszulki w grochy i kokardki we włosach, nie wiem. Czarną spódnicę z falbanami uwielbiam! Noszę ją wszędzie i do wszystkiego. A koszulkę kiedyś znalazłam na strychu, miała białe guziki i dłuższe rękawy. Nie wiedziałam co z nią zrobić, przeleżała parę tygodni w szafie. Dopiero niedawno doznałam olśnienia i dzięki pomocy mamy usunęłam guziki, skróciłam rękawy i noszę ją tyłem na przód. W końcu pogoda się poprawiła, stęskniłam się za słońcem!

fot. Ewelina

skirt, t-shirt, belt – vintage; shoes – new yorker

46 thoughts on “Minnie Mouse

  1. ależ Ty mnie rozczuliłaś pozytywnie tym zestawem ^^ cudnie, cudniaście!
    p.s. składam spóźnione życzenia urodzinowe. muuuuuua :*

  2. Ale słodki ten buziak ;)
    Zresztą tak słodki jak cała Ty :D Wyglądasz przeuroczo :D Ta kokardka we włosach, falbaniasta spódniczka i bluzeczka w grochy…no sama słodycz!

  3. w moim stylu więc mi się podoba:D chociaż ja założyłabym dwa razy krótszą spódnicę i pewnie mniejsze kropki/kółka na bluzce:)
    a wstążeczka pierwsza klasa!:)

  4. Marissa w grzecznej, słodkiej wersji ;****

    Filmik jest taki słiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit :D

    a ta kokardka hihi ^^

  5. Dziękuję za miłe przywitanie:) świetnie wyglądasz w tej kreacji ;) pozdrawiam!

  6. swietnie wymyslilas z ta koszula:)! Aa i spoznione, ale szczere zyczenia urodzinowe;) Sto lat:)!

  7. Dziękuję wszystkim! Thanks so much ;-))

    Gia: koszulka z tyłu wygląda o tak: http://i40.tinypic.com/jze5co.jpg

    laff: dziękuję za życzenia, cieszę się, że post się podoba ;D

    kieliszek: Ty to Ty, ja to ja ;p

    Mandy: a istnieje moja niegrzeczna wersja? ;D hyhy

    szafa_godzili: ale się cieszę, że buziak się podoba! stworzyłam chyba tysiąc takich buziaczkowych filmików i żaden mi się nie podobał, dopiero ten ;-))

    balbina: dziękuję kochana! ;* dopiero niedawno odkryłam, że kręcą mnie takie słodkie klimaty i romantyczny styl!

    Monika: dziękuję za życzenia, buziak! ;D

  8. Skumulowałaś na tych zdjęciach wszystko, co kocham- kokardka, falbanki, kropki, fiolet- bossssssko!

  9. Ale genialna ta bluzka! I kokarda! Fajną koncepcję miałaś ;) ja mam dużo pomysłów i ograniczone sposoby na realizację. Cóż, trzeba zacząć uczyć się najpierw przyszyć guziki… xD

  10. Swietnie wyglądasz, bluzka jest genialna. Hmm, poważnie zastanawiam się nad sprawieniem sobie jakiejś kokardy do noszenia na włosach… ;)

  11. Thanks everyone ;-))

    Ula: a ja je kocham <3

    HoneyBunny: dziękuję za życzenia!

    Caramell: szycie wcale nie jest takie trudne, dzisiaj próbowałam i jestem pozytywnie zadowolona ;D

    czekoladowypotwór: ja też bym miała więcej ciuchów na strychu, ale też większość z nich oddaliśmy do PCK ;( tyle fajnych ciuchów przepadło niestety

    Sara M.: przydałby się jeszcze większy ;D

    natalenka: takie kokardy bardzo fajnie wyglądają, wystarczy, że kupisz wstążkę. w pasmanterii jest pełno różnych kolorów ;-))

Leave a Reply

