My birthday

5 czerwiec – ważny dzień dla mnie, moje siedemnaste urodziny. Z tej okazji notka co nieco o mnie i parę zdjęć z minionego roku. W ciągu roku wiele się zmieniło w moim życiu. Ukończyłam gimnazjum, dostałam się do technikum ekonomicznego, przez kolejne miesiące się tam uczyłam. Poznałam wiele nowych osób, z którymi spędzam teraz większość czasu. Pogłębiłam swoją wiedzę na temat przedmiotów ekonomicznych. Mimo tego, że się ekonomią nie interesuję, to dobrze mi w tej szkole. Jak na razie z ekonomią i handlowością nie wiążę swojej przyszłości i raczej z nią wiązać nie będę. Poza tym zmienił się mój sposób patrzenia na modę, styl, bycie oryginalnym. Kiedyś za sprawą koleżanek myślałam, że być oryginalnym to być ubranym w ciuchy od Pumy, House’a, Reportera, itd. Tak ubierały się moje koleżanki i pokazywały, jakie to one są oryginalne. Teraz na szczęście wiem, że osoba oryginalna, to osoba wyróżniająca się swoim style ubierania się. Praktycznie cały rok śledziłam szafiarskie blogi, najpierw te polskie, później odkryłam zagraniczne. Czerpię inspiracje, codziennie przekonuję się, że moda to zabawa i jak mawia Ryfka: “ubranie to przebranie”. Na jednym ze zdjęć możecie zobaczyć moją mamę, krawcową, twórczynię wielu moich ciuchów. Na kolejnym zdjęciu możecie zobaczyć moje kotki, które kiedyś miałam – Misia Pysia i Tigera. Pełno zdjęć, pełno wspomnień, czas pędzi jak oszalały, jestem ciekawa, co przyniesie mi kolejny rok! :)

52 thoughts on “My birthday

  1. Wszystkiego najlepszego :* Spełnienia marzeń i mnóstwa nowych inspiracji ;)

  2. Marisso życzę Ci samych wspaniałych następnych lat, niech Ci się szczęści, a szafa wypełnia, ale życzę Ci takze zawsze wielu następnych pomysłów na stylizacje.
    Dużo całusów:*

  3. wszystkiego najlepszego ;* naprawdę, prosto z serca :* szczęścia, zdrówka, przyjemności i takiego uśmiechu jak na tych fotach do końca życia :)

  4. Łaaaaa, no to WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJ! :DDD Oby Twój kolejny rok był jeszcze bardziej wypełniony sukcesami, a Ty sama jeszcze bardziej dumna ze swojej osobowości :))) Tak trzymaj! :)

  5. wszystkego najlepszego;D też niedawno miałam urodziny i potwierdzam – ten czas biegnie jak szalony i to po 18nastce jeszcze szybciej, przynajmniej ja mam takie wrażenie;))) ach;D ale jeszcze raz wszytskeigo naj;***

  6. Noo kochaniutka życzę wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i wszystkiego czego sobie tylko życzysz z okazji siedemnastych urodzin :* <3 :*

  7. Wszystkiego najlepszego, kreatywności każdego dnia :) A Mamy- krawcowej zazdroszczę ;)

  8. najlepszego ! :) obie mamy ten sam znak zodiaku i urodziny w małym odstępie czasu :) życzę, by ci się szafa rozwijała tak pięknie jak dotychczas ;D a nawet lepiej :)

  9. Wszystkiego wesołego. godnego i odwzajemniającego twoją miłość partnera, wiele miłości i ciepła, godnego życia i wiary w to co robisz :) bo bez tych rzeczy nie ma szczęscia :) no może nie ze wszystkimi ono jest, ale świat nie opiera się tylko na pieniądzu i seksie, bo dawanie jest bardziej radosne od krótkich przyjemności…. :)

  10. no to sto lat! teraz będziesz już tylko starsza i brzydsza ;p a tak serio to wszystkiego dobrego , dożywotniego bonu na ciuchy w ulubionym sklepie i samych szalonych pomysłów na stylizacje:P pozdro- mumin

  11. Wszystkiego najlepszego! Przede wszystkim spełnienia marzeń,morza pomysłów, słońca, radości,wiele sił do prowadzenia bloga! Sto lat! :*

  12. Wszystkiego Najlepszego :) jesteś bardzo pozytywną i przesymaptyczną osobą więc jestem pewna, że kolejny rok przyniesie wiele, wiele dobrego :o)

  13. cool looks. i love the floral dress and the stripped top:)

    btw thank you so much for visitng my blog. x

  14. O, nie wiedziałam, że jesteś tylko o rok ode mnie starsza ;) Zazdroszczę Ci, że wybór szkoły masz już za sobą i jesteś zadowolona.
    Życzę Ci niepowtarzalnych stylizacji i stooo laaaat ;))

  15. Oj tak mi wstyd :( Że dopiero dzisiaj…Wybacz – spóźnione, ale szczere życzenia Wszystkie jak Najlepszego :D I kolejnego tak owocnego roku szafiarskiego :D I żebyś była zawsze tak pięknie uśmiechnięta i szczęśliwa :)
    Zdjęcia są urocze i mówiłam już, że jesteś podoba do siostry, to nie omieszkam powiedzieć, że jeszcze bardziej jesteś podoba do mamy! :D No cała mamusia :D Mam nadzieję, że porządnie wyświętowałaś te 17-ste urodziny :D

  16. No tak, ja zawsze i wszędzie się spóźniam. Ale wszystkiego najlepszego i obyś zdołała zebrać jak najwięcej uśmiechu z tego kolejnego roku:)

Leave a Reply

