White flowers

To, że lubię kokardy chyba już wiecie ;) Trochę eksperymentów i noszę ją także na włosach, robiąc ją ze wstążki. Kokardki mam też na balerinach, mojej najnowszej zdobyczy. Bluzkę znalazłam na strychu, wpadła mi od razu w oko, uwielbiam ją za biały kolor i koronkowe wstawki. Po raz drugi pokazuję fioletową spódnicę, tym razem w wersji na biodrach. Na zewnątrz mogłabym spędzać długie godziny, kocham, gdy świeci słońce i gdy czuć zapach kwiatów. Wiosna to zdecydowanie moja ulubiona pora roku!

fot. Ewelina

skirt – diy; blouse – vintage; shoes – new yorker

49 thoughts on “White flowers

  1. Ależ słodko wyglądasz z kokardką na głowie, koronką na ciele wśród stokrotek :D Przeurocze są te zdjęcia :D I mam takie same buciki :D Tylko w fioletowej wersji ;D Są strasznie wygodne, chociaż podeszwa beznadziejna, ślizga się na każdej wypolerowanej powierzchni i np. w szkole za każdym razem boję się, że się wyrżnę jak długa na samym śroku holu, na oczach wszystkich :P W domu już ze schodów spadłam przez te głupie ;) Więc uważaj ;)
    Dziękuję za wciągnięcie mnie do zabawy :D I powiem Ci, że ostatnio jak robiłam zdjęcie torebki to sfotografowałam mój bałagan :D więc zdjęcie nawet już mam :D Podziwiam, że na Twoim stanowisku jest tak czyściutko :D No i miło zobaczyć, gdzie Marissa siedzi jak pisze posty, albo dodaje komentarze :D

  2. Wyglądasz jak wyjęta z lat 20 :P Za grzecznie jakoś dla mnie :P Ale nie powiem , ładnie .

  3. jaka Twoja rodzina jest utalentowana! mama szyje cudne rzeczy, tata robi takie piękne stoliki z drewna.. brawo! :)
    znalazłaś naprawdę śliczną bluzkę!

  4. Trzecie zdjęcie jest słodkie ;))

    Fajna sesja, pełno kwiatuszków ;) <3
    Fajne buty i kokarda na głowie ^^

    Lejdi Gaga ;d lol ;d

  5. Serdecznie dziękuję za ‘tagnięcie’, jest mi niezmiernie miło :))) Wywiążę się z obowiązku niebawem…a co do Twoich dzisiejszych ciuchów, to bluzka jest moim ulubieńcem. Ostatnio jakoś zachorowałam na koszule i rzeczy koszulopodobne, a jak już mają jakieś koronki i inne cudawianki, to jestem w raju ;)

  6. Alicja w Krainie Czarów! :) .Bardzo ładne baleriny,takie prościutkie są najlepsze. I jaki porządek koło komputera!

  7. wśród stokrotek wyglądasz pięknie ^^ super fiolet i piękna koronka w bluzce.

    Dostałam od babci bordową kokardę na gumce, ale totalnie nie wiem jak ją nosić :P bo mi z tyłu włosy tak dziwnie podwija : (

  8. słodka ta kokardeczka we włosach ;) w ogóle wyglądasz słodziutko :* aż miło ;p

    najbardziej podoba mi się bluzka ze strychu. cudo. szczególnie te koronki ;) <3

  9. Nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym teleportować się na Twój strych! A bluzkę zabrałabym Ci od razu ;P

  10. Ach jaka ładna ta bluzka! Ten twój strych jest jak czarodziejska skrzynia ze skarbami chyba;) A zabawa bardzo fajna:)

  11. ładnie wyglądasz balerinki sa świetne sama się nad nimi zastanawiałam :) ale uznałam że mam juz dużo czarnych balerinek:) dziękuje za wciągnięcie do zabawy-zdjęcie mojego miejsca do blogowania będzie w kolejnym poście;)
    pozdrawiam

  12. Dziękuję wszystkim, jest mi bardzo miło! :D

    Madzia: za późno mi o tym piszesz! w poniedziałek byłam tak ubrana w szkole i miałam te baleriny i….. pod koniec lekcji leżałam jak długa na szkolnych schodach haha ;-))

    playacool: ja tam lubię taki grzeczny styl ;-))

    Mandy: jaka Lejdi Gaga, coo? ;-)) nom sesja fajna, bo Ty robiłaś ;))

    Agata Natalia: porządek musi być!

    selamu: jakbym miała taką kokardkę jak Ty pewnie nosiłabym ją jako muchę do koszuli lub wymyśliłabym coś, żeby tylko nosić ją na włosach ;-))

    Ariella: thank you dear!

    joanka: te baleriny z New Yorkera są bardzo fajne, ale tak jak już wcześniej wspomniała Madzia strasznie śliskie i przez to niebezpieczne ;-))

  13. even though i can’t understand the written part of your blog, the visual part works perfect for me. i love the purple skirt, so colorful!

  14. Hehehe…Biedulka…wybacz, że się śmieję, ale znam ten ból wywalenia się na schodach ;) Mojego upadku na szczęście nikt nie widział ;) Oj trzeba w nich balansować :)

  15. jezdy siędzę przy kompie i daje się wciągnąc tej magii przyciągania blogów.

    co do komentarza, to… takie spodnie nie są szczytem odwagi, ja chyba za większą odwagę i pewność siebie uważam noszenie legginsów tych ‘wet look’, sama nie wiem czy mi się w koncu podobają, czy trochę wulgarne są.

    Ej… jak ja kocham Twoją konsekwencje! masz taki dopracowany styl i widać, że dobrze się czujesz. te Twoje kokardki;d spódnicę mi oddaj, co?

  16. Na Twoim strychu chybabym oszalała ze szczęścia! To istna koplania skarbów, ta bluzka jest prześliczna! Ta kokardka we włosach jest przesłodka ^^

  17. oh lovely look !! im gonna visit your blog right now :)
    well if you wanna be inspired by my collages or simply dream ( sorry for my english ! ) come and visit my blog !
    a bientot!
    Boubouteatime xx

  18. But jest kosmiczny hehehe Zazdroszcze spódnicy, sama poszukuje, ale jak znajde taka prosta kolorowa to jest w rozm 44 ;/ Śni mi sie nocami taka ale brzoskwiniowa ochhhh:)

  19. Jakże cudna kokarda! I piękne miejsce wśród stokrotek ^^. Śliczna koszula i spódnica, na prawdę niesamowicie wyglądasz! ;-)

  20. Bonjour Pani, dziękuję za wizytę i ślad na blogu- tym bardziej, że jeszcze nic tam nie ma :) (ojjj, to już kwestia godzin ^^). Świetna bluzka, vintage ze strychu to jest to, kopalnia skarbów. A kokardka przesłodka!

  21. Jakbym miała tyle stokrotek też bym uwielbiała wiosnę. ;d
    A Twoja rodzina jest po prostu przezdolna.

  22. thank you ! purple is really nice too ! i read somewhere it was THE color of the season :-)

  23. Madzia: hehehe śmiej się śmiej :D mój wypadek na schodach widziało z chyba pięć osób, ale była jazda :D koleżanki się nade mną pochylały: ‘Paulina nic ci się nie stało?’ hehehe ;-))

    Balbina: ja założyłabym wet looki, gdybym miała do tego nogi, niestety muszę obejść się ze smakiem ;( dziękuję Ci ślicznie, no nie wiem, czy mam taki wypracowany styl, ale wciąż do tego dążę!

    Calineczka: to prawda, mój strych to prawdziwa kopalnia skarbów, ale ups! jak ja tam dawno nie byłam, muszę to nadrobić ;-))

    Karolina: kosmicznie niebezpieczny! hehe ;-)) jeśli znajdujesz spódnice w rozmiarze 44, to jaki problem je zwęzić? dla chcącego nic trudnego ;-))

    Martyna: u Ciebie na razie nic nie ma, ale ja już czekam na pierwszy post ze zdjęciami!

    bo: dziękuję, to prawda mama i tata są prawdziwie utalentowani, teraz wypadałoby przejąć ich talent ;-))

  24. Czy po tytule bloga dobrze wnioskuję, że mam do czynienia z fanką Comy? Duuuuży plus :)

    Dzisiaj jest ich koncert w Wawie, ale że jest okropna pogoda, błoto, kałuże itp. a ja nie mam kaloszy w kwiatki, to się na niego nie wybieram ;(

  25. jak Ty mi tu Betty przypominasz ^^ no slicznie jak zawsze. aha… włosy zobaczysz niebawem kochana! mua:*

  26. aggaton: dziękuję, zdjęcia siostra robiła ;-))

    Alicepoint: o tak, tak ;-))

    natka: zgadza się, Comę słucham, ale tak na prawdę fanką nie jestem, ostatnio jakoś opuściłam się w słuchaniu ich płyt, ale gdybym miała możliwość pójścia na ich koncert, poszłabym ;-))

    laff: Betty? miło mi, miło :D to czekamy, czekamy na Twój nowy post!

    Veronica, Amelia, victoria: thanks girls so much ;-))

    Emily: dzięki, zakochałam się w niej, noszę ją bez przerwy :D

  27. Świetne te balerinki czarne!kochana powiedz mi czy dawno je kupiłaś?Czy jakieś inne jeszcze były kolory?

  28. An, hippiegirl; thanks so much ;-))

    kate: dziękuję!

    Radomianka: kupiłam je z 2 tygodnie temu w bielskim New Yorkerze, nie widziałam innych kolorów, tylko te czarne. ale wiem, że jest jeszcze fioletowa wersja tych balerin ;-))

  29. Hello
    I’m so tired, it was a busy day at work. I’m happy it’s going to the end.
    Have you a busy day too? Have you got some idea for relaxing after work?
    Please help me find a solution because i feel exhausted.
    Kind regards
    Georgia
    News

Leave a Reply

