Colour power

Coraz częściej ubierając się stawiam na kolory. Wyjęłam z szafy żółte sandały na szpilce, które kupiłam specjalnie na wesele, które odbyło się w zeszłe wakacje. Sandały fajnie ożywiają strój, chociaż nie zawsze wiem z czym je nosić. Liczę na wasze pomysły! Materiał na spódnicę znalazłam na strychu, później szukałam w “Burdzie” idealnego fasonu, a uszycie spódnicy zostawiłam mamie. Jej fason jest bardzo wygodny, mogę nosić ją na wiele sposobów, na biodrach lub zrobić z niej spódnicę z wysokim stanem. I nie zwracajcie uwagi na przekrzywioną gumkę na spódnicy. Coś mi się przesunęło i fotograf robiąc zdjęcia nie powiedział;)

fot. Ewelina

blouse – vintage; skirt – diy; leggings – new yorker, shoes, necklace – no name

44 thoughts on “Colour power

  1. bardzo ładny kolor spódnicy, jednak tam na górze coś tak sterczy;p buty mam podobne i też nie mam pomysłu z czym je zestawiac;p

  2. Ślicznie połączyłaś kolory, spódnica bardzo fajna, ale widok za Tobą – cudo (no i ta kura, bezbłędna!)

  3. Ah ten fotograf! Jak on mógł ;) Jak zwykle kolejna fantastyczna rzecz uszyta przez Twoją mamę :D I do tego świetny materiał znaleziony przez Ciebie…ja chyba powinnam kopiować komentarze i ciągle wklejać to samo…bo jak zwykle mi się baaaardzo podoba…Mogłabyś założyć czasem coś czego bym się czepiła :D ;)

  4. śweitna spódnica;D kurczę, żebym ja miała kogoś kto by mi mógł szyć;(

    a co do kolorów u mnie;D jak napisałma riennaherze: coś niedługo kolorowego założę;D ostatnio albo nie mam nastroju na kolor, albo się w kolorze nie czuje, albo mi się pogoda psuje, a kolorowe to mam raczej letnie rzeczy;D

    xoxox

  5. kurczę, piszę to już u drugiej szafiarki – spódnica z wysokim stanem jest niebezpieczna. myślę, że powinnaś ją nosić ‘normalnie’, uzyskałabyś lepsze proporcje stroju. ale jeśli tak Ci się podoba wysoki stan, że nie możesz wytrzymać, to do tego co masz – koniecznie obcasy. musowo :)
    ale połączenie kolorów udane. takie gotyckie nieco ;)

  6. ładnie ładnie :) kolor spódnicy fajny :)

    nie ma to jak sytuacja,kiedy coś w stroju źle się ułoży a fotograf nie zwróci na to uwagi ;)

  7. uwielbiam fiolet,ale nie lubie wysokiego stanu,bo mało kto wnim dobrze wygląda.strasznie zaburza proporcje niestety

  8. Your cute dress is sweet! And i love your little yellow shoes too. You look adorable and very happy.

  9. Pisula: oczywiście!

    agus: hehe ach te kury, u mnie są wszędzie. ;-)

    MAGDArling: to ja już nie mogę się doczekać czegoś kolorowego u ciebie!

    riennahera: lubię wysoki stan w spódnicach i dobrze się w nim czuję, wiem, obcasy muszą być ;-))

    Gośka: tak, fotograf zwykle jest zajęty robieniem zdjęć ;))

    laff: hehe nie zawstydzaj mnie ;)

    ana b.: thank you! ;-))

  10. no no, ładny uśmiech, ładna dziewczyna i do tego ładna sukienka…. Tylko dlaczego te obcasy na nogach są śliczne…. :)

  11. ooh, też lubię nosić kiecki wysoko, ale moim zdaniem powinnas jednak ją opuścić na tyle, by była w pasie, a nie pod biustem, bo to jednak troszkę burzy proporcje. Ale mimo wszystko fantastycznie! :*

  12. Mi tam się podobasz w wysokim stanie ;) Ja ostatnio lubię krótkie (tzn takie przed kolano :D) spódniczki to zamiast skracać swoje spódnice, noszę je właśnie jako wysoki stan :D z tym ze bluzka przykrywam :D Ale czasem noszę normalnie jako wysoki stan. I muszę się cholera dorobić jakiś obcasów bo ciągle noszę płaskie buty…

  13. Wporzo zestawik . Ale faktycznie tak wysoko noszona kieca jakoś zaburza twoją sylwetkę , ale co tam , jak lubisz to noś :D

  14. piękna ta spódnica! ma świetny kolor i ładnie to wygląda z tymi butkami, chociaż ja widziałabym tu jakiś obcas ;)

  15. Dzięki wszystkim! Thanks girls! ;-))

    mariusz: dziękuję ślicznie, ty mi już tak nie słodź ;))

    laff: jak jestem na Twoim blogu to zdarzy mi się przeczytać, co piszesz na blipie ;-)

    Murderous: robienie z długich spódnic, spódnice z wysokim stanem to fajny patent na odnowienie ciuchów ;-)) ja też właśnie muszę kupić jakieś czarne obcasy, obowiązkowo!

    playacool: lubię i będę nosić :D

    kotowa: te buty są właśnie na obcasie i wcale nie na takim małym. ;-)

  16. Świetna spódnica :) Rzeczywiście fajnie wygląda z butami – żółty z fioletowym mmmmm… elektryzująco! :D

  17. ja pisze prawdę a nie słodzę, chyba cię to nie zawstydza :)

  18. Calineczka: dzięki, na początku nie byłam pewna co do tego połączenia, ale później dałam się sobie przekonać ;-))

    emma, Hanh, Mo, Austere: thanks so much girls! ;-))

    Agata Natalia: dzięki, miło, że się innym podobam, a innym nie podobam w ‘wysokim stanie’, to barrrrdzo motywuje!

    mariusz: hehe pewnie, że mnie to nie zawstydza ;-))

    Aquamarine: spódnica na biodrach też fajnie wygląda, dziękuję.

Leave a Reply

