Jeans, jeans, jeans

Z racji dzisiejszej pięknej pogody wybrałyśmy się z siostrą na spacer, wykorzystałam to jako okazję do zrobienia zdjęć. Ostatnio pokochałam dżins w przeróżnych postaciach. Nie tylko noszę dżinsowe spodnie, ale też kurtki, kamizelki, spódnice i mam ochotę na dżinsową sukienkę. Takich okularów szukałam od dawna. Znalazłam je w nielubianym przeze mnie Cropp’ie, gdzie dominują królicze motywy na bluzach, t-shirtach i w czym tylko się da. Raczej do tego sklepu nie wchodzę, ale tym razem mnie zaskoczył i kupiłam te oto okulary. Można powiedzieć, że już je pokochałam!

fot. Ewelina

jacket – no name, skirt, belt – vintage, sunnies – cropp, top – logo shop

47 thoughts on “Jeans, jeans, jeans

  1. No okularki rzeczywiście super…chyba i ja się przejdę do croppa ;)

  2. Przyznam, że te tenisówki nadal budzą we mnie mieszane uczucia, ale okulary są ekstra.
    P.S. Ostatnio w Crop(p)ie byłam chyba ze dwa lata temu.

  3. okularki są świetne:) też z zasady nie wchodzę do Croppa, ale jednak czasami tego żałuję… :)

  4. Świetnie Ci w okularach..Ja ciągle szukam idealnych dla siebie i nie mogę znaleźć :/ Tenisówki super pasują do całości :D A pasek nie jest przypadkiem harcerski? Bo też mam podobny po mamie, ale na klamrze jest napis zhp ;)

  5. ja też niezbyt lubię Croppa, kupiłam tam dwie bluzki, w których byłam tylko raz w życiu ;)
    ale okulary świetne, a kurteczka- bomba! ;)

  6. Te ciuchy nie są takie złe,gorzej z tym jak na Tobie wyglądają.

  7. oł oł Cropp? nie powiedziałabym. Rzadko wchodzę, ale jak widać może się tam pojawić też coś fajnego:)

  8. bardzo podobają mi się okulary, poszukuje podobnych od dawna ale, że nie mogłam znaleźć takich to kupiłam wayfarery ;) o, i pasek zhp, mam identyczny ale do harcerstwa nie należę ;) kurtka dżinsowa to moja wczorajsza zdobyć lumpeksowa a tenisówki z allegro, prawda?

  9. Namów mamę na założenie własnego bloga! Potrafi wyczarować (czytaj: uszyć) prawdziwe cudeńka, no i posiada super ciuszki, np. kurtkę z tego wpisu – jest śliczna :-)

  10. Madzia: taaak, pasek jest harcerski ;))

    Laleczka z porcelany: u mnie śnieg jest, ale tylko w zakamarkach wsi, tam właśnie wczoraj się udałam. a pogoda już wiosenna ;-)

    Juliet: widać, że Cropp może zaskoczyć ;)

    aggaton: a ja właśnie poszukuję wayfarerów ;) też nie należę do harcerstwa, a pasek znalazłam na strychu, nie mam pojęcia, do kogo należał. tenisówki zamówiłam na stronie internetowej DeeZee ;))

    agus: moja mama nie chce mieć z komputerem i internetem nic wspólnego ;-))

  11. dziękuję dziewczyny, thanks so much! ;-)

    zielona-karuzela: niech ci się dobrze kopiuje ;-))

    riennahera: bardzo miło mi to czytać, dziękuję!

    Anisty: mnie też spódnica bardzo zaciekawiła ;))

    Calineczka, Emilia: ja też do croppa nie wchodzę, ale czasem warto tam zajrzeć.

    magda: niby takie niepozorne, a do wszystkiego idealnie pasują ;-)

  12. super okulary :D fajnie, ze możesz podbierać niektóre rzeczy mamie :) moja jest niestety większa ode mnie i zazwyczaj nic mi nie pasuje : (

  13. i like yellow too i just never know if it fits me, but i figured, for 2 euros….what’s the hell lol !

  14. Ach, zazdroszczę strychu, który kryje takie skarby. Spódnica jest wyjątkowa. Marzę o podobnej falbaniastej z wysokim stanem.

  15. selamu: rzadko pożyczam coś od mamy, ale zdarza się, że biorę chusty, teraz tą kurtkę ;-)) od siostry też bardzo lubię pożyczać ;))

    emma: thank you!

    Mo: yellow is positive colour, i really like it!

    Allas: no cóż, mieszkam na wsi i tu troszkę jest zacofanie, ale da się przeżyć ;-) śnieg znika teraz w przerażającym tempie ;-))

    whitetights: taki zakup jak najbardziej opłacalny!

    J.Z.: a ja zazdroszczę twoich spódnic i umiejętności szycia! ;))

  16. Fajniefajnie, trzeba będzie przetrząsnąć szafę mamy – może też będzie miała dżinsową kurtkę :)
    Pozdrawiam!

  17. HoneyBunny: ja też lubię króliki i królicze motywy, ale te z Croppa według mnie są na nie ;-))

    soulshine: no pewnie że tak! uwielbiam wiosnę ;))

    Gośka: dziękuję, takie okulary są rewelacyjne, zakup opłacalny ;-)

    Iness: w szafach mamy można znaleźć wiele przeróżnych rzeczy, trzeba tylko uważnie szukać :) pozdrawiam!

Leave a Reply

