Druga skóra

Co sezon układam swoją listę must have. Sporządzenie listy zajęło mi troszkę czasu, przeglądałam wiele szafowych blogów, shopping’owych gazet. Lista jest bardzo długa, czuję satysfakcję, gdy skreślam z listy to, co już mam. Dzisiaj w roli głównej skórzana kurtka, o której długo marzyłam i w końcu stałam się jej szczęśliwą posiadaczką. Zakupiona została dzisiaj i już kombinuję z czym będę ją nosić. W komentarzach na moim blogu czytałam, że powinnam się uśmiechać do zdjęć. Więc spróbowałam się uśmiechnąć i proszę! Uśmiech tak jak lubię.

fot. Ewelina

jacket – logo shop; scarf – vintage; skirt – diy; leggings – new yorker; shoes – no name; ring – rossmann

46 thoughts on “Druga skóra

  1. Trzecie zdjęcie bardzo fajne przez Twój uśmiech :-) podoba mi się ta fikuśna spódniczka, pasuje Ci,
    pozdrawiam :-)

  2. Jejku dziękuję ślicznie ;)

    Mandy: to poluj, poluj i będziesz mi pożyczać jak już ją upolujesz :)

    baśka: o tak, mama ma talent, spódnica fajnie się nosi ;d

    allasstyle: czarna też ładna, pokochałam moją kurtkę od pierwszego wejrzenia hyhy ^^

    Mo: thank you very much!

    agus: miałam nie dawać trzeciego zdjęcia na bloga, ale później zmieniłam zdanie, z uśmiechem o wiele lepiej ;d

    Madzia: niebieskiej skóry nie widziałam, może pokażesz mi linka do takiej?

    Kaja: hehe to moje nowe eksperymenty z grzywką na bok, będę tak nosić :)

    george.p: uśmiechu będzie więcej ;) pozdrawiam!

  3. Oj ja też bym nie pogardziła taką skórką, ale niebieską :D Marzy mi się taka od dawna :D
    Spódnica również fajna, ale najfajniejszy to jest Twój uśmiech :D Od razu milej się patrzy na wszystko. Chyba też zacznę się częściej uśmiechać do zdjęć ;)

  4. wreszcie o to o co prosiłem.. :D o uśmiech ale więcej :) wyglądasz prześlicznie i zdjęcie 3 najlepsze :)

  5. Nareszcie uśmiech ! Poproszę każdą notkę z takim uśmiechem,bo wyglądasz uroczo ! :) Zestaw naprawdę bardzo fajny,zazdroszczę takiej spódnicy!

  6. Dziękuję, bardzo mi miło! ;*

    Ostoja: w Logo Shopie widziałam też taką, tylko czarną ;)

    Killercola: panterka zaczęła mi się strasznie podobać, nie mogę pojąć, dlaczego wcześniej mi się nie podobała…

    soulshine: uśmiecham się codziennie, ale jakoś do zdjęć na bloga po raz pierwszy się uśmiechałam ;)

    Calineczka: za kurtkę zapłaciłam 140 zł.

    Rita: uśmiech będzie, obiecuję i dziękuję! :)

    takjakaudrey: chusta wcześniej należała do mojej mamy, jakie to szczęście, że znalazłam ją na strychu ^^

  7. ja też troche polowałam na moje skórzane kurtki. kolekcja rośnie :P jak sie jest wytrwałym to sie znajdzie! gratuluję zdobyczy :)

  8. Bardzo ładna kurtka! Ja już się nie mogę doczekać jak w końcu sama sobie kupię skórę:-) A chusta prześliczna, ostatnio taki mi się panterka podoba…..!

  9. Bardzo Ci ładnie w tej kurteczce,i w chuście też.Całość fajna,tylko założę się,że musiałaś się trochę poświęcić wychodząc tak na śnieg :D Ale szafiarki mają zdrowia żelazne,sama się dzisiaj poddawałam sesji w krótkim rękawku :D

  10. Jeszcze raz wszystkim dziękuję! ;)

    laff: a ile już masz w kolekcji skórzanych kurtek? mi się marzy jeszcze czarna…

    asia: miło mi :)

    Natalie Marine: też ostatnio polubiłam panterkę, poluję jeszcze na bluzę w ten wzór.

    Agata Natalia: przyznaję, marzły mi troszkę nóżki, ale raz na jakiś czas poświęcić się można :)

    zielona-karuzela: uśmiechu na moim blogu będzie teraz coraz więcej ^^

    Malwa: a na śląsku :) pozdrawiam!

  11. Nie wiem czy to prawidziwa skóra, czy nie. Dla mnie to nie ma różnicy ;) Ważny jest kolor ;)


    Pozdrawiam ;)

  12. Wszystko jest bardzo ładne, spódnica to mały cud. Poluję na kurtkę ze skóry, ale bez ściągaczy, na razie bez powodzenia. Te legginsy są takie długie, czy po prostu kupiłaś większy rozmiar i tak naciągnęłaś? Pozdrawiam.

  13. Madzia: ach cudna, bardzo podoba mi się kolor!

    Celina: tak rządzi! ;d

    miszona: oczywiście spódnica to dzieło mojej mamy ^^

    Life Metodology: w końcu uda ci się upolować skórzaną kurtkę, życzę powodzenia :) legginsy są takie długie, kupiłam rozmiar L.

    nightmarecath: bardzo lubię logo shop ;) zimno mi było tylko w nóżki ;d

    Ariella: ohh thank you!

  14. śliczna kurtka, a uśmiech taki promienny bardzo dodaje Ci uroku:)

  15. Panterka! Ja ost tylko rzeczy w panterkę zauważam, zachorowałam na ten wzór :>
    Tuż tuż, a ja bym chciała JUŻ :(

  16. Dziękuję ślicznie wszystkim!

    balbinaikofeina: kuszę, kuszę… już chcę wiosnę! :)

    HoneyBunny: zależy co kto lubi :)

    mimochodem: ja też oszalałam na punkcie panterki, ale jak na razie mam chustę w ten motyw. poszukuję bluzki czy butów w panterkę :) ja też bym chciała już wiosnę, ale to niestety ode mnie nie zależy…

    kieliszek: też się przekonałam do siebie z uśmiechem, dziękuję ;)

    Mieszanka: u mnie niestety H&M nie ma, ale nie tracę nadziei, że kiedyś może otworzą

  17. Piękna kurtka w H&M widziałam podobne (ha, w czewie h&m wreszcie otworzyli to mogę szpanowac znajomością kolekcji a co ;D)

Leave a Reply

