Koniec ferii

W czwartek poczułam wiosnę. Czułam ją całym ciałem, było tak słonecznie, ciepło. Teraz patrząc przez okno widzę szare chmury i deszcz. Szkoda, że wszystko co dobre szybko się kończy. Jutro idę do szkoły, ferie tak szybko minęły, nie zrobiłam nic pożytecznego, ale przynajmniej nabrałam sił na dalszą naukę.

Dzisiaj prezentuję sweterek, który znalazłam niedawno na strychu. Spódnica jest dziełem mojej mamy, uszyła mi ją specjalnie na bierzmowanie. Ma fajny kształt tulipana. Chcę zmienić fryzurę, ale nie mam pomysłów.

fot. Ewelina

cardiganvintage; toptally weijl; skirtdiy; tights, shoes – no name

30 thoughts on “Koniec ferii

  1. Ja tam uważam, że ferie są właśnie po to żeby nie robić coś pożytecznego :D Najlepiej lenić się, lenić i wypoczywać :D W końcu trwają tylko 2 tygodnie, a potem znów obowiązki, obowiązki i obowiązki ;) Więc bardzo dobrze, że sobie wypoczęłaś :)
    Spódniczka i rajstopki prześliczne. Włoski też, więc ja bym nic nie zmieniła. Ale ja się fascynuje długimi włosami, więc można mnie nie słuchać :)

  2. Fajny zestaw :)
    Śliczne rajstopki :)
    Szkoda, że ferie się już skończyły. Nie chcę iść do szkoły.

  3. Nie po to są ferie, żeby pracować. Może trochę asymetrii w grzywce i cieniowanie? Masz ładne, gęste włosy, to by im dodało lekkości. Miłego dnia jutro:)

  4. fajne wynalezisko ten sweterk :))
    odnośnie fryzurki to może pocieniować włoski na całej dugości?

  5. ładnie elegancko a spódnicy to chyba chwalić nie trzeba no boska jest słów mi brak taka zdolna ta mama że naprawde:)

  6. Spódnica w jednym z moich ulubionych krojów. Pięknie uszyta z tego co widać. Pogratuluj mamie ładnego dzieła. A Tobie gratuluję znalezienia takiego sweterka. Fajny wzór.

  7. zestaw całkiem spoko.choć wolę mniej spokojne, ale naprawdę jest OK!;)
    ja bym wydegażowała trochę włosy, potem możesz troszkę pocieniować…a no i ktoś tam zapodał asymetrię!też jestem za np. grzywką na bok albo przedziałkiem z boku ;)

  8. no właśnie, dlatego jakbyś wydegażowała (przerzedziła) to od razu wyglądałabyś bardziej sympatycznie ;)

  9. Zaczynam żałować, że nie mam strychu :-)
    Spódnica bardzo fajna i kolor rajstop również. Masz śliczne włosy, idź do dobrego fryzjera, niech Ci doradzi albo zrób komputerową symulację fryzurki :-)

    pozdrawiam
    agus

  10. widzę, że mamy bardzo podobne odczucia względem pogody;) akurat zaczął padać u mnie śnieg :D
    podoba mi się Twoja fryzurka:)

  11. Miuska: ferie mogłyby trwać dłużej, 2 tygodnie to zdecydowanie za mało. Ja już w końcu nie wiem, czy lepiej by mi było w krótszych, czy w dłuższych włosach…

    marzymska: uwielbiam Amelię ;) ale czy dobrze by mi było w takiej fryzurze…

    Life Metodology: dziękuję, dzisiaj było bardzo pozytywnie :)

    soulshine: ja już chyba swój strych w całości przeszukałam i nic fajnego już tam nie znajdę…

    Kokarda: hehe marzymska cię wyprzedziła. Jeszcze pomyślę, czy ciąć, czy nie ciąć ;d

    ralph ellison: nie wpadłabym na to.

    lavita: fajny pomysł z tą asymetrią. jeszcze pomyślę, bo tych włosów mam za dużo…

    just_alex: gg podałam ;)

    Kaja: hehe mamy nie oddam. lubię te balerinki, oj lubię! :)

    Killercola: chyba nie tnę… przynajmniej nie teraz ;)

    Rita: nie uważam się za trendsetterkę, po prostu pokazuję swój styl, to co lubię

    kociaszafa, Pola: dziękuję, w końcu dzieło mojej mamy :)

    kieliszek: u mnie śnieżna wichura, z ledwością wróciłam dzisiaj do domu…

    halszka foka: tak myślę, że będę zapuszczać… może jedynie końcówki podetnę.

Leave a Reply

