My own place ♥

Tak jak wspominałam jakiś czas temu, postanowiłam zrobić wiosenne przemeblowanie w moim pokoju i odświeżyć kolor ścian. Było dużo porządków, zmian wystroju, a wszystko po to, aby wygonić nudę z moich czterech kątów. Jasnoróżowe ściany w moim pokoju oraz dodatki w delikatnych kolorach dodały pokojowi dziewczęcości. Dzięki temu, że pozbyłam się części mebli i różnych niepotrzebnych rzeczy w końcu jest tutaj więcej przestrzeni. Wszystko ma swoje miejsce i łatwiej mi jest teraz zachować porządek. W odnowionym pokoju czuję się niesamowicie dobrze;)

fot. me

29 thoughts on “My own place ♥

  1. Bardzo lubię poddasza z niskimi sufitami i takie jasne drewno. Kolory dodatków też są zupełnie w moim guście, więc naprawdę podoba mi się w Twoim pokoju, zwłaszcza że stawiasz na przytulność.

  2. Ok specjalnie przeszukałam Twoje wpisy i ogólnie podobają mi się Twoje stylizacje. Proste, klasyczne nie udajesz kogoś kim nie jesteś. Ale zawsze zastanawiam się dlaczego mając takie widoki: http://chaoskontrolowany.wordpress.com/2010/11/ nie zrobisz więcej zdjęć na tle tak przepięknego krajobrazu?
    Co do pokoju efekt końcowy fajny ;)

Leave a Reply

