“Summertime sadness..” ♥

Już po świętach… czas wracać do szkolnej rzeczywistości. Zostało mi niewiele czasu do zakończenia roku, gdyż ponad 2 tygodnie. Przeraża mnie zbliżający się maj, ale jest to motywujący strach, dzięki któremu coraz więcej się uczę;) Dlatego posty na blogu będę aktualizować co tydzień albo i więcej.. Jeśli chodzi o zdjęcia zostały robione w sobotę, gdy razem z siostrą byłyśmy poświęcić koszyczek wielkanocny. Pogoda dopisywała, dlatego wyjęłam z szafy czarne koturny i koralową sukienkę. W tego typu dziewczęcych zestawach czuję się wyjątkowo dobrze;)

fot. Ewelina

dress, tights – f&f; jacket, bag, scarf, wedges – allegro; headband – pepco

35 thoughts on ““Summertime sadness..” ♥

  1. Witaj :) Pamiętam ubiegłoroczny koszyczek, równie piękny :) a kotki obok są urocze, pewnie miały chęć na zawartość koszyczka :D Mam pytanie odnośnie koturn które masz na sobie, czy są wygodne i jak bardzo wysokie ? Czy osobie, ktora średnio chodzi na obcasach mogłabyś je polecić ?
    Pozdrawiam, powodzenia w nauce :)

    Asia.

  2. Asia: koturny mają 12cm i są niesamowicie wygodne! Z całą pewnością mogę je polecić;)

    PWSZ Tarnów: dziękuję, miło mi;)

  3. Dziękuję:*
    Ponad 2 tygodnie i się zacznie!:(
    Cudowna ta sukienka, pięknie w niej wyglądasz:) a koturny- uwielbiam!

  4. fajna opaska, dodaje Ci uroku :)
    a kiciuś … znowu bedzie mi się śnił, taki z niego słodziak!

  5. Nika: Dziękuję ślicznie!

    mypuffs/kieliszek: Czasem się zdarza, że komentarz od razu nie wchodzi, tylko zaliczany jest do spamu. To całkowicie normalne;)

    siuska18@op.pl: Konkretniej to jestem z okolic Żywca, a do Żywca jedynie chodzę do szkoły.

  6. Hi, you look stunning, love the outfit.
    Great blog, love your style.
    Take care.
    Colin.

  7. Hi, love your outift, you look stunning.
    Love your site, you have great style.
    Colin.

Leave a Reply

