Mix #3

Z racji tego, że nie posiadam żadnych nowych zdjęć postanowiłam zrobić posta z mixem różnych zdjęć. Na sam początek niepokazywana wcześniej na blogu ciepła opaska w kolorze łososiowym. Nie miałam okazji wcześniej jej założyć, lecz jest coraz chłodniej, opaska będzie w sam raz na taką pogodę. Na kolejnym zdjęciu najnowszy nabytek – bluza bejsbolówka, którą znalazłam na allegro. Już dawno planowałam ją kupić, lecz dopiero teraz nadarzyła się ku temu okazja. Następne zdjęcie przedstawia moje paznokcie pomalowane zwykłym błękitnym lakierem i czarnym pękającym. Co myślicie o takich paznokciach? Jeśli chodzi o mnie efekt mi się podoba, lecz ciężko jest mi się do nich przyzwyczaić;)

fot. me

headband – h&m; sweatshirt – new look; nail polish – miss sporty

~

Jesień powoli dobiega końca, dlatego poniżej znajdziecie przypomnienie jesiennych zestawów, których zdjęcia opublikowałam na blogu. Który z nich podoba wam się najbardziej? Zachęcam do głosowania;)

~

Christmas is coming!;)

fot. me

34 thoughts on “Mix #3

Leave a Reply

