Grey knit & patches

Na ostatnich zakupach w Bielsku szukałam ciepłego swetra, który byłby przyjemny w dotyku i który ładnie by wyglądał. Idealny sweter znalazłam w New Yorkerze, poza tym był dużo przeceniony, co było kolejnym jego plusem. Potem w domu wpadłam na pomysł, żeby doszyć do niego jasnobrązowe łaty. Efekt mi się bardzo podoba i za pomoc dziękuję mojej mamie;) Poza tym ostatnio coraz częściej noszę spodnie w kolorze khaki, które przez dłuższy czas leżały nienoszone w szafie. Do tego czarne sznurowane buty pożyczone od siostry, które bardzo mi się podobają!

fot. Ewelina

sweater – new yorker + diy; pants – f&f; jacket – c&a; bag – no name; scarf – allegro; boots – deichmann

28 thoughts on “Grey knit & patches

  1. Też myślę nad naszyciem łat na sweter – mama robiła to przy pomocy maszyny czy ręcznie? I zazdroszczę siostry od której można pożyczać ciuchy, buty, zawsze 2 razy większa szafa (jak evva style i fashiontazja:D)

Leave a Reply

