You’re fuckin’ perfect to me

1 września – koniec wakacji i rozpoczęcie nowego etapu. Ostatnia klasa technikum, a zarazem klasa maturalna na pewno będzie ciekawym doświadczeniem. Szkoda tylko, że wakacje przeleciały tak szybko. Z chęcią odpoczęłabym jeszcze miesiąc czy dwa;) Dzisiaj zamiast zestawu na rozpoczęcie roku publikuję zdjęcia, które zostały zrobione już jakiś czas temu podczas zakupów. Koronkową sukienkę znalazłam na allegro, był to świetny zakup! Podoba mi się jej fason. Poza tym jest prześwitująca, dlatego pod nią założyłam czarny top i legginsy. A chustka na głowie dodaje tego ‘czegoś’. Przyznam, że ostatnio polubiłam ją nosić na głowie i nawet zamówiłam sobie na allegro kolejne takie chustki. Tym razem w kolorach czarnym i białym. P.S. Zapraszam na fanpage’a mojego bloga na facebooku.

+Proszę o głosy tutaj+

fot. Ewelina

dress, bag – atmosphere; belt – vintage; leggings – allegro; shoes – no name

42 thoughts on “You’re fuckin’ perfect to me

  1. Bardzo ładnie wyglądałaś, podoba mi się ta sukienka :)
    Bandamy są świetne! sama chętnie bym zamówiła, ale do mnie jakoś nie pasują żadne chustki, ani opaski :<

  2. oj ja też lubię tak wiązać chustki, chwilowo ubolewam, że moje są u koleżanki ale niedługo do mnie wrócą

  3. Do twarzy Ci z chusteczką na włosach. A co do wakacji, to gdyby trwały dłużej, dopiero byśmy się rozleniwili!

  4. A ja Ci zazdroszczę! Powtarzam to chyba wszystkim dziewczynom, które rozpoczęły parę dni temu rok szkolny, szczególnie tym uczęszczającym do liceum, bo moje było cudowne! ;-)
    Piękna koronka, bardzo mi się podoba :-)

    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Czmiel

Leave a Reply

