But if the world would stop tonight, would you notice?

Korzystając z ładnej poniedziałkowej pogody, wyciągnęłam z szafy białe spodnie, które są dopasowane i wygodne zupełnie jak legginsy. Założyłam do nich uroczą różową bluzkę, którą pożyczyłam od siostry. Aby dodać charakteru temu zestawowi, narzuciłam na siebie skórzaną ramoneskę. Do tego wysokie sandały, naszyjnik z metalowymi piórkami i kolczyki koła. Warkocz jest dziełem mojej mamy, przyznam, że ostatnio najlepiej się czuję w tak spiętych włosach. Poza tym ostatnio wzięłam się ostro za prowadzenie bloga i przyznam, że sprawia mi to ogromną przyjemność;) Także z tej okazji kieruję do Was pytanie – czy jest coś, co chcielibyście zobaczyć na moim blogu (może jakieś zdjęcia otaczających mnie przedmiotów, itp.). Jestem otwarta na propozycje!

->ALLEGRO.

fot. Ewelina

blouse, earrings – h&m; necklace – stradivarius; pants – no name; jacket – allegro; wedges – czasnabuty.pl

34 thoughts on “But if the world would stop tonight, would you notice?

  1. a może tak zmień wygląd bloga, pokaż must haves do szkolnej torby.. oooo Swoją piżamę.!

  2. Super zestaw, świetne spodnie!
    Prosiłabym tylko, byś częściej ryzykowała dobierając stroje, bo czasami Twoje zestawy są przewidywalne…

  3. guest: Dzięki za propozycje, pomyślę nad tym:)

    Pat: Ostatnio postanowiłam wziąć się porządnie za swój styl i zacząć go ulepszać, także z biegiem czasu na blogu na pewno będzie bardziej różnorodnie i mniej przewidywalnie:)

  4. You look so cute in pink and leather jacket gives a bit edginess to your look.
    Hope You have beautiful Sunday!

    xoxo Ra

Leave a Reply

