Fashion beats

Ostatnio nadużywam granatowych dżinsowych szortów, ale w piątek postanowiłam założyć nieco inne – w delikatnym różowym odcieniu. Założyłam do nich zapomnianą marynarską koszulkę i to, co zawsze będę lubić – czarny kardigan, rajstopy i tenisówki. Poza tym możecie zobaczyć moją ulubioną bransoletkę, którą dostałam od Gwai.pl. Bransoletka jest pleciona z delikatnych kolorowych sznureczków i dla ozdoby posiada słodkiego muffina. Zapraszam wszystkich na stronę Anastazji! Tworzy ona jeszcze wiele innych bransoletek, a każda z nich jest wyjątkowa na swój sposób;)

fot. Ewelina

shorts – diy; t-shirt, tights, necklace – f&f; cardigan, aviators – h&m; shoes – atmosphere; bracelet – gwai.pl; bag – no name

29 thoughts on “Fashion beats

  1. Bardzo podoba mi się połączenie szortów w tym odcieniu z marynarską bluzeczką :) świetnie!

  2. Hej! Cieszę się, że jest ona jedną z Twoich ulubionych. :) Bardzo dziękuję za pozytywną opinię na temat moich bransoletek!
    Marynarska koszulka? <3 Uwielbiam ten motyw w ubraniach… :D
    Pozdrawiam serdecznie!
    :)

  3. Pingback: Owocna współpraca :) | Gwai

  4. Hi Paulina! Wow, those shorts are so cute on you! Wishing you a lovely weekend too! xoxoxoo

  5. fajne szorty :) kupiłam sobie ostatnio różowe rurki i cały czas się zastanawiam, czy je zostawić, czy zrobić z nich szorty :P

  6. czy tylko ja jestem zszokowana, że masz 19 lat ? no nic młody wygląd zawsze na plus,
    Najlepszego jak najwięcej ;)

Leave a comment