Toyfriend

Dzisiejszy post miał przedstawiać zestaw z czarnymi sandałami na koturnie w roli głównej, lecz z braku czasu na zrobienie nowych zdjęć postanowiłam opublikować zdjęcia sprzed dwóch tygodni. Założyłam wtedy ulubioną ostatnio sukienkę – w kolorach czerni i bieli. Aby urozmaicić kolorystycznie zestaw dodałam czerwony trencz, który posiada świetny fason i lekki materiał. Do zestawu standardowo dobrałam ulubione dodatki w postaci łańcuszka z sercem i bransoletek w panterkę.

♫♫♫

fot. Ewelina

trench – diy; dress – atmosphere; overknees – cubus; wedges – allegro, bracelets – no name; necklace – f&f

38 thoughts on “Toyfriend

  1. kapitalny plaszczyk, do twarzy Ci w czerwieni :) zresztą lubię Cię własnie w żywych kolorach.

  2. spódniczka jest przeboska!
    i ładnie wygląda z tymi podkolanówkami ;)

    pozdrawiam
    chocarome.blogspot.com
    i zapraszam na rozdanie, które organizuję :)

  3. Patrzę i pierwsze co widzę to ten cudowny czerwony trencz, więc od razu zjechałam, żeby sprawdzić ‘metkę’ i co widzę? DIY! jestem oczarowana… <3

  4. What a gorgeous outfit Paulina! I simply adore your red jacket and white lace skirt is so pretty! xoxoxoo

  5. Fanie wyglądasz :) I ale Ci włosy odrosły :)Tak sobie myślę i zastanawiam się jakbyś wyglądała w warkoczu :D

  6. Genialny zestaw! <3 Zakolanówki świetnie komponują się z sukienką i trenczem. :)
    Pozdrawiam!

Leave a Reply

