Cold desert

Zdjęcia, które publikuję w dzisiejszym poście zostały zrobione w niedzielę. Pogoda wtedy się troszkę popsuła, stąd śnieg na zdjęciach. Natomiast już w tym tygodniu prawdziwa wiosna! Jest ciepło, słonecznie. Niestety nie jest mi dane się tym nacieszyć, codziennie spędzam 8h na praktykach m.in. układając ciuchy i klipsując. Gdy około 17 wychodzę do domu – odżywam;) A teraz parę słów o zestawie. Spódnicę uszyła mi mama, lubię jej fason i ozdobny zamek. Noszę ją przeważnie do czarnych ciuchów. W niedzielę założyłam do niej czarną ramoneskę i chustę w czaszki. Poza tym możecie zobaczyć moją nową torebkę, którą polubiłam ją od pierwszego wejrzenia;)

fot. Ewelina

skirt – diy; jacket, ring, wedges – allegro; scarf – house; bag – atmosphere

32 thoughts on “Cold desert

  1. I really love your hair that way! It looks even cuter on you! Beautiful leather jacket and skirt! xoxoxoo

  2. Uwielbiam tu zaglądac!:>
    buty, kurtka i torebka – wielkie love z mojej strony

    na marginesie:
    Masz zawsze taka ciekawa architekturę w tle na zdjęciach….!

  3. AMAZING skirt and scarf. I love your outfits. Following you and left a question for you on formspring – hope it’s ok in English :)

Leave a Reply

