Daylight

Dzisiejszy zestaw prosty i casualowy, czyli taki jak lubię. Najnowszym zakupem jest czarna ramoneska ze sztucznej skóry, która marzyła mi się już od dawna. Teraz, gdy jest coraz cieplej, z chęcią po nią sięgam. W niedzielę założyłam ją do spodni w kolorze khaki i swetra w renifery. Wyciągnęłam z szafy czarne koturny, których nie nosiłam przez całą zimę. Przyznam, że w tym zestawie czułam się wyjątkowo dobrze;) Możecie także zobaczyć mój nowy pierścionek serduszko w kolorze jasnoniebieskim. Mała rzecz a cieszy;)

fot. Ewelina

jacket, ring, wedges – allegro; pants, jumper, bag – f&f; top – tally weijl

38 thoughts on “Daylight

  1. moglabys podac cene tej kurtki i u kogo na allegro ja kupilas?:)
    szuakam czegos takiego ale nie moge znalezc:p

  2. Ładny casualowy zestaw ;) bardzo podoba mi się Twoja kolekcja serduszkowych pierścionków ;)

  3. Thanks for your opinion about my dress problem! Today is my blog’s 4 year birthday and I am celebrating it with a giveaway! Won’t you come and try your luck!

    Juliet xxx

  4. też lubię bardzo czarne koturny;) wyglądasz świetnie w tą fryzurą przypominasz mi The cherry bloosom girl;D

Leave a Reply

