Candy perfume girl

Witam wszystkich w ten uroczy i ciepły dzień!;) Wybaczcie za rzadkie dodawanie postów. Ostatnio nie miałam za dużo czasu, ale mam nadzieję, że teraz to się zmieni. Na blogu po raz pierwszy pojawia się niebieska spódniczka w kokardki, którą niedawno zamówiłam na allegro. Uwielbiam ją za wzór i kokardę z przodu. Zestaw utrzymany w kolorach czerni i granatu przełamałam karmelową torebką. Takie zestawy są idealne na wiosenne dni, które już tuż tuż;)

fot. Ewelina

skirt, bag – atmosphere; cardigan – camaieu; top – tally weijl; bracelets – no name; ring – allegro; boots – deichmann

37 thoughts on “Candy perfume girl

  1. Bardzo podoba mi się ten outfit jednak zrobiłabym Ci kite amerykańską.
    Mam wrażenie że chowasz śliczną buzie za włosami. Podkreśl swoją urodę bo jesteś młodą dziewczyną i ładną.
    spódnica świetna widzę ją w sezonie letnim z żółtymi rajtkami.:)

  2. I love the mix of navy and black. So stylish!
    The skirt is ûber cute! Love it!

    Have a great day sweetie!

Leave a Reply

