Nothing really matters

Nowością w mojej szafie jest kolorowa sukienka w kwiaty. Mam ją dopiero kilka dni, a już mogę stwierdzić, że będzie często noszonym przeze mnie ciuchem;) Lubię jej rozszerzający się ku dołowi fason, rękawy 3/4 i uroczy motyw kwiatów. Dzisiaj założyłam ją do ulubionego kożuszka, legginsów i paru ładnych dodatków. Poza tym pogoda w końcu zaczyna się poprawiać, jest ciepło, świeci słońce i czuć wiosnę! <3

MOJE AUKCJE NA ALLEGRO.

fot. Ewelina

dress, bag – atmosphere; jacket – f&f; scarf – diy; necklace – orsay; ring – allegro

43 thoughts on “Nothing really matters

  1. Sukienka bardzo ładna, właśnie w takim zestawieniu z zimowymi rzeczami prezentuje się najciekawiej. Pozdrawiam!

  2. takie cudne i wiosenne zdjęcia a u mnie dziś znów pochmurno.:(
    sukienka jest piękna.:)
    pozdrawiam.

Leave a Reply

