Ray of light

Jak pewnie zauważyliście na zdjęciach znowu pojawił się śnieg. Od soboty nic tylko pada i jest bardzo mroźno. Żeby nie zmarznąć założyłam ciepły szary sweter, a pod niego bluzkę z długim rękawem. Do tego kilka fajnych dodatków i rzadko noszone czarne spodnie, które uszyła mi mama. Różowy pierścionek serduszko zamówiłam niedawno na allegro. Bardzo mi się spodobał jego kształt, kolor i niska cena – aż mam ochotę na kolejne pierścionki serduszka, ale w innych kolorach;)

fot. Ewelina

sweater – sh/h&m; pants – diy; coat – vintage; bag – atmosphere; scarf – house; bracelets – rossmann; ring – allegro; necklace – new yorker; boots – deichmann

38 thoughts on “Ray of light

  1. masz takie oczy, że gdybym była facetem to bym się w Tobie zakochała, no i jesteś tak CUDOWNIE delikatna!

  2. Ogólnie bardzo mi się podoba , ale PŁASZCZ RZUCIŁ MNIE NA KOLANA TJ JAK CIĘ W NIM SPOTKAM TO ŚCIĄGNĘ GO SIŁĄ ) :)

    POZDRAWIAM I ŚCISKAM :)

  3. jak zwykle piękne zdjęcia i świetny outfit.
    mam pytanko, czy mogłabyś podać link do aukcji na której kupiłaś ten pierścionek.?
    Pozdrawiam.:)

  4. thanks for sweet comments! <3

    barbara: dziękuję za uroczy komentarz, bardzo, ale to bardzo mi miło ;-)

    Kejtt: moje włosy strasznie się rozpędziły i rosną taaak szybko!;-)

    Kaja: tutaj masz link do aukcji z pierścionkami;)

Leave a Reply

