Easily

Przepraszam was za lekki zastój na blogu. Ostatnio mam mało chęci na pisanie postów, ale postaram się poprawić;) Na zdjęciach możecie zobaczyć moją ulubioną czerwoną marynarkę. Tym razem połączyłam ją ze spodniami w kolorze khaki i czarną bluzką, która jeszcze niedawno była sukienką. Nowością jest ćwiekowana bransoletka, którą podkradłam siostrze. Przyznam, że polubiłam ją od pierwszego wejrzenia;)

P.S. Moje aukcje na allegro – CLICK

fot. Ewelina

pants, top – f&f; blazer – no name; bag – atmosphere; bracelet – allegro; boots – deichmann

45 thoughts on “Easily

  1. What a gorgeous red blazer! And you always chose the best accessories to complement your outfits :-) xoxoxxoo

  2. podziwiam za odwagę, ja bym w takiej czerwieni nei wyszła, ale i tak ją uwielbiam! :)
    jesteś zadowolona z tych butów?

Leave a Reply

