In spirit golden

Zdjęcia, które dzisiaj publikuję zostały zrobione w ferie, stąd śnieg. Dzisiaj za oknem czuć było prawdziwą wiosnę. Już nie mogę się doczekać, jak zawita do nas na stałe:) Na zdjęciach mam na sobie wygodne ciuchy, które połączyłam w ciekawy i wcale nie nudny zestaw. Koszulę zawiązałam w supeł oraz zmieniłam sznurówki w butach na czarne. Mała zmiana, a jaki daje efekt!

fot. Ewelina

shirt – sh; pants – c&a; necklace – h&m; jacket – f&f; bag – atmosphere; boots – deichmann

50 thoughts on “In spirit golden

  1. jesteś naturalnie PIĘKNA, te domki w tle, marzy mi się taki jeden po 60-ce :)

  2. you are so pretty! 1) love the new header. 2) what a perfect location to take pictures! i like seeing the houses and the sky behind you

  3. jestem zdecydowanie na tak tym butom.:) niesamowicie mi się podobają. za ile je kupiłaś i czy dawno.??
    Ja mam na oku karmelowe buty z deichmanna w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia, a teraz tylko czekam na przypływ gotówki i możliwość zakupu.:)
    Stylizacja jak zwykle świetna i niezwykle gustowna.
    Pozdrawiam.:)

  4. dziękuję za wszystkie komentarze! thanks for comments!! <3

    milutkie: nie chcę upodobnić się do stylu I Blame Coco, tylko po prostu podoba mi się ta piosenka. dlatego dałam taki tytuł posta.

    Ania Ch.: dzięki za wkręcenie do zabawy!

    baśka: tego śniegu już dawno u mnie nie ma!;-)

    Kaja: buty kupiłam na początku zimy, kosztowały ok 100zł:)

  5. Masz bardzo fajny styl. Będę tu zaglądać częściej i czerpać inspiracje :) Pozdrawiam! :)

Leave a Reply

