Love profusion

Ostatnio temperatury spadają poniżej zera, dlatego przypomniałam sobie o mojej ulubionej futrzanej czapie. Ale prawda jest taka, że noszę ją coraz mniej, ponieważ marzy mi się wiosna i wysokie temperatury. A futrzana czapka i śnieg za oknem wpływają na mnie dołująco:) Poza tym zaczęłam częściej nosić czarne buty na płaskiej podeszwie. Idealnie dopasowały się do jasnych spodni i płaszczyka w kratę. Jestem również bardzo zadowolona z zakupu czarnej torebki z nitami i bransoletek w panterkę, ponieważ zauważyłam, że pasują mi do wszystkiego! Na zakończenie dodam, że nowością w mojej szafie jest zielony sweterek, którego noszę przeważnie do spodni. Bardzo lubię ostatnio taką wygodę:)

fot. Ewelina

coat – logo shop; jumper – sh, zara; pants – diy; faux fur hat – c&a; bag – atmosphere; bracelets – no name; boots – deichmann; gloves – h&m; scarf – house

44 thoughts on “Love profusion

  1. mam identyczną czapkę, tyle że odcięłam te sznureczki, gdyż mnie denerwowały.:P
    Poza tym, śliczna stylizacja.
    Pozdrawiam.

  2. the trees are beautiful! i love those brown pants, and that shade of green in your sweater looks gorgeous on you (:

  3. What a beautiful jacket and a green sweater is so lovely! It looks so cold over there but I’m glad you look happy and warm :-) xoxoxoxo

Leave a Reply

