Runaway

W dzisiejszym poście główną rolę odgrywa biały sweter z reniferami, którego połączyłam z klasyczną białą koszulą i legginsami. Zadbałam również o dodatki – bransoletki w panterkę, naszyjnik sowa i torba z frędzlami załatwiły sprawę. W okresie zimowym bardzo lubię takie proste zestawy i najczęściej stawiam na wygodę. Mimo tego bardzo brakuje mi cieplejszych wiosennych dni i spódniczek w kwiatki:) Poza tym już w niedzielę kończą mi się ferie, niestety nic nie trwa wiecznie.

fot. Ewelina

jumper – f&f; necklace – orsay; bag – atmosphere; shirt – vintage; bracelets, leggings – no name

52 thoughts on “Runaway

  1. MissMerrybb: zdjęcia były robione tydzień temu, dlatego nie ma na nich śniegu:) teraz za oknem śniegu pełno, ale znowu zaczyna się topić:)

    agata: sweterek kupiłam tydzień temu:)

  2. Coraz ładniejsze zdjęcia, uwielbiam te scenerię za Tobą!
    Słuchaj, pytanie w stylu ciotki klotki, ale czy Ty się nie odchudzasz przypadkiem? Bo już wystarczająco chuda jesteś, wiesz? Bardzo ładnie wyglądasz i w ogóle, myślę, że dorastasz i Twój styl wraz z Tobą ;)

  3. thanks for comments! <3

    Luiza: dziękuję za te wszystkie miłe słowa!! nawet nie wiesz, jak bardzo mi miło:) a jeśli chodzi o odchudzanie, to nie – nie odchudzam się.

  4. Przepiękny widok za Tobą :) zazdroszczę bardzo, na wiosnę musi być tam cudownie ;) A Ty wyglądasz jeszcze lepiej :) masz bardzo ładne włosy, ladnie wyglądałabyś z falowanymi :) pozdrawiam

Leave a Reply

