New things in my closet

Dzisiaj zamiast nowego zestawu zaprezentuję kilka rzeczy, które udało mi się ostatnio zakupić. Po 1: biały sweter z reniferami. Marzył mi się od dawna, lecz nie byłam w stanie dać za niego 62zł. Niedawno zobaczyłam go w dziale -70% z nową, o wiele niższą ceną:) Po 2: torebka kuferek z ćwiekami i czarne tenisówki. Zakupiłam je na allegro u jednego sprzedawcy, zachęciły mnie niskie ceny i uniwersalność tych rzeczy. Po 3: plastikowe bransoletki w panterkę. Znalazłam je w jednej drogerii, bardzo spodobał mi się ich wzór. Na pewno będą pasować do wielu ciuchów;)

fot. me

bag, shoes – atmosphere; jumper – f&f; bracelets – no name

41 thoughts on “New things in my closet

  1. I love the sweater and the bag!! Great new purchases!! Please borrow me your bag sometime? haha :-) xoxooxxoxoo

  2. thanks for comments!! ;-)

    MissMerrybb: ferie w porządku, tylko szkoda, że już się kończą..

    Modna-Komoda: nowy wpis już jest:)

Leave a Reply

